Onsdag hela veckan!



Igår var jag ute och cyklade med min KÄRA vän Caroline! Vi cyklade genom skog och mark tunt på grus och asfalt tills vi väl kom hem bägge två med så ont i rumpan att vi knappast trodde vi skull kunna sitta ner på ett år.
Vi cyklade hu som helst nästan 2.5 mil i solnedgången och det var mysigt!

Idag så rengnar det över min stad, de har till och med snöat lite men nu öser det ver och mina nytvättade fönster behöver en ny upp puttsning innan jag få nöja mig.
Dagen började rätt tidigt för mig i dag, jag började med att genomföra mina plikter genom ams och sedan åkte jag ner på stan och vandrade, Jag kom hem med två tunga påsar. Innehåller av påsarna ser ni på bilden ovan! Det blev lite av varje idag! Ett par nya skor, mera guldknappar, mått, en drinksheck, tyg från åhlens, ett fågelhus och en jacka till hampus.
Nu har jag fixat iordning i mitt kök, De börjar mer och mer lika de köket som jag drömer om!



Hampus har infört ett loppis förbud resten av veckan så nu vet inte jag vad jag ska göra resten av veckan de är ju bara onsdag!!

Fröken


Kommentarer
Postat av: emil

Bra Hampus!

2010-04-21 @ 17:40:59
Postat av: emelie l

duken du har har jag med plus att jag spänt upp den som en tavla:P

2010-04-21 @ 17:43:07
Postat av: lovisa/polichinelle

tack så hemskt mycket, så snäll du är! åh din bild påminner mig om att jag måste köpa ett deciliter-mått! :)

2010-04-21 @ 18:11:55
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: LOVISA

mysiga bilder!

2010-04-21 @ 18:16:49
URL: http://tidtid.blogg.se/
Postat av: Matilda

ser fint ut!

haha, loppisförbud! ajdå! du får smita iväg, köpa något, och säga att du köpt det på åhléns.. ;-)

mysigt att cykla i solnedgången förresten!



sv: tack så jättemycket! ♥

2010-04-21 @ 22:15:31
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Caroline

Ja tack för cykelturen, det var mysigt! Det gör vi väl om snart? Eller aa så fort rumpan har återhämtat sig ;)



Jag förstår att Hampus ger dig loppisförbud, för du är galen men det är sååå fina saker som du har köpt :)

2010-04-22 @ 08:11:38
Postat av: elin-alice

åh, guldknappar! jag är galen i guldknappar! jag kommer nästan alltid hem med ett par stycken när jag varit på loppis - det är så förfärligt svårt att motstå..^^

2010-04-22 @ 20:59:44
URL: http://medmiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0