Min nya vän!



Idag tog jag en vända ner på stan, solen sken och jag kände mig glad.
Jag kunde inte ana vad jag kunde hitta.
Jag gick in på röda korset och gick fram till skyltfönstert för att titta på ett par fina ljuslycktor som jag såg när jag gick förbi. väl framme vid fönstert tittade jag lite över axen och såg denna underbara skapelse.
Jag sprang fram för att kolla vad den kostade. 100 kr.
Jag trodde någon skojade med mig! att någon märkt fel eller om jag hade helt enkelt missat en nolla!
Jag hämtade en dam som jobbade där och frågade och hon sa att priset stämde.
Jag hämtade bilen och en 100 lapp och sedan in med allt i bilen och jag åkte lycklig hem! Nu ser min hall helt perfekt ut och jag kunde inta ha haft en bättre dag!

Fröken!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken fin byrå! Jag hade också trott att de tappat bort en nolla, allt i teak är ju så förbannat dyrt nuförtiden... Hittade ett fin, fint telefonbord förra helgen för 80kr =D

2010-04-18 @ 21:41:06
URL: http://livinglikephia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0