Måndags guld!




Goddag kära läsaer!

Idag är det måndag och alla mina måndags sysslor är gjorda så nu sitter jag här och visar vilka fynd jag gjorde under lunchen. Jag finner ett lugn av att gå själv på en loppis, i mina egna tankar och drömmar.
Idag ialle fall så skulle jag åka och posta lite brev så jag tg en vända ner på mina måndagsloppisar jag har, väl där insåg jag att mycket var nytt där inne, så jag hittade lampan och svanen samt den lilla porslins burken där.
Knapparna köpte jag på brödet och fiskarna, de har en hel knappgömma dom!

I veckan sedan så ska jag sy en ny lampskärm till min nya lampa samt ett kuddfodral till. Och på fredags så jag åka och skriva kontrakt till min blivande sommar syssla!

Fröken


Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

haha, så roligt! det ska säga till honom :) (förresten så var lampan superfin!)

2010-04-21 @ 19:11:23
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0