Loppis på en lördag!



I lördags, när hampus hade som högst med feber och ont tvingde jag med honom på loppis, Jag är så hemsk jag är medveten om de nu, men var inte så medveten om de då, då jag inte riktigt var så införstådd att stackarn nästan hade 40 grader feber! Förlåt love!

Vi svängde ialle fall in till en kryka mitt i stan som hade loppis öppet, fint uppställt var de, bra lappatmed prisen och trevlig stämning, jag köpte mig ett två vånings kakfat, jätte söt rosa med målade roser på!
Sen åkte vi ut till Latapigan, det är den bästa loppisen för ögonen någosin. tyvärr är priserna så höga att det är sällan man kommer därifrån med fynd, men jag bukar åka dit bara för att få inseprtion och mysa lite bland underbara saker, för 3 år sedan köpte jag en stinghylla där, tyvärr så gav hon mig en hylla med två olika gavlar som vi tyvärr märke när vi satt upp hyllan vilket nu innebär att alla hylplan är lutande! det suger, men det är ju inte så att man bara kan åka och lämna tillbaka den nu efter 3 år!


Mitt egna kakfat!


Fröken


Kommentarer
Postat av: Malin

Den måste du ha framme på fredag :)

2010-04-26 @ 22:40:40
URL: http://mmalinemma.blogg.se/
Postat av: Sofia

Riktigt sött kakfat, är själv på jakt efter ett att ha mina cupcakes på..

2010-04-27 @ 07:47:34
URL: http://ellybrittasofia.blogg.se/
Postat av: Emelie L

åå vart har du varit nu då?Har letat efter servisen med löven på jätte länge så vart hittade du den?

2010-04-27 @ 16:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0