Jag kunde inte låta bli!!

Idag tog jag en vända ner på röda korset, jag kommer inte mer än in innan jag hittar ett nytt sängbord!
Ett mms och ett samtal senare var sängboret för 40 kronor mitt!
Så nu har även hampus ett fin sängbord!

Sedan har jag satt upp våra gamla kökslampa i hallen och den passar som en smäck! Det är underbart, hallen är lixom inrädd nu, de har den aldrig under våran tid här på vv11 vart närmlign! nu efter snart 4 år tivs jag mer och mer i vårat hem!!

BTW vi ska se på en ny lgh på tisdag! får se hur den ser ut!! är mycket nyfiken!!

I morgon ska jag iväg och fotta min vän och sedan ska jag under helgen försöka fotta lite här hemma och visa er hur tex underbar min hall är för tillfället;)

Fröken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0