En fartfylld helg är nu över!

I lördags var jag och hampus tillsammas med svärmor och svägersan på antik samlar loppis här i enköping! Det var väldigt mycket med folk, vassa armbågar och en hel del svettiga gubbar. (Jag glömde min karmera hemma så har tyvärr inga bilder).
Vi tog oss omkring jag tror jag tåg 2½ unda runt den lilla idrotts hall som loppisen befan sig i. Jag köpte mig en ankar broche och ett fint gamalt fickur som jag har satt kedja på och använder de som ett halsband!
Sedan idag var jag en snabbis in i loppis hallen och hittade lite fint glasgods som jag inte kunde låta bil att lämna kvar! 10 kr är rena rånet!


Idag har jag jobbat på massor här hemma, jag har besökt hampus mormor och morfar på en lite fika! Sedan har jag sytt gardinder, städat, lagat mat, gjort klart dopkort som jag fått i uppdrag att göra från min syster, samt så har jag arbetat med tt göra klart alla kort som jag tog vid gårdagens fotografering som jag hade med en vän!
Full rulle.



Fröken


Kommentarer
Postat av: Matilda

kul! är det samma mässa, som liksom åker runt?



ditt fickur ser jättefint ut, jag kikade också på såna men hittade inget bra.. de flesta hade sprickor i urverket. men ditt såg som sagt finfint ut! :-)



2010-04-18 @ 23:11:27
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0