Satan i gatan, vilken glädje!

I Enköping, där jag bor, händer det inte speciellt mycket. Enköping är en liten stad där det inte snart längre äns fins ett dansgolv att släpa fötterna på kl 3 en lördags morgon. Visst Enköping är ju "Sveriges närmaste stad" och det kan vara bra beroende på vilket sätt man ser de på.
Det händer med andra ord inte så mycket kul där jag bor, så man får vara glad när det väl hände något.
Idag tog vi på oss skorna och vandrade ner till den nyöppnade skivshoppen som öppnat i vårt dröm boende (detta är en lokal som jag spenderat mycket tid i och jag har drömt att göra om den till mitt hem i många många år) Där hittade hampus 5 st Dylan LP-skivor och jag köpte veronicas nya platta som jag redan spelat sönder på spotify de senaste veckorna, nu kan jag lyssna på den när jag vill.
Fröken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0