Min lilla vrå.



Det ända jag ville när vi bodde i vår lill-lilla tvåa på västerviksgatan var en liten vrå som bara var min. När jag hittade denna lgh var jag överlycklig eftersom i detta hem skulle jag kunna få en rätt stor vrå. Nu har jag och hampus instalerat oss i vårt nya hem och jag delar min vrå med honom men den är stor nog för oss båda.
Här står min dator, min skrivare och ibland min symaskin, skärmaskin eller pärlduken. Vi får plats med mycket i våran vrå.
Nu har vi även en tvättmaskin som går förfullt i vårt badrum! I love IT!
Jag komer nog aldrig flytta här ifrån!

Fröken


Kommentarer
Postat av: Em

Åh! Grattis till tvättmaskin! Så skönt att ni fått sen installerad! Ni hade fått det sååå fint i ert nya hem! Kram

2011-06-16 @ 19:59:57
URL: http://emelie-i-norge.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0