Putsa,Putsa.



För ett par veckor sedan köpte jag ett par jätte fina mäsnings ljusstakar.
Dock var dem jätte smutsiga, tror knappt att dem är någonsin rengjorda så idag tog jag beslutet att göra rent dem. Det luktade illa och jag fick int i fingrarna så mycket som jag putsade.
Islut ändan blev dem fina och glansliga!
rätt nöjd med resultatet!


(ser ni skillnaden?? den till höger är putsad)

Annars idag så har jag städat mi lgh, jag hann inte med så mycket igår då jag var tvungen att åka på en snabb intervju för ett jobb jag faktist vill ha! Får hålla tumarna för de!
Så som sagt så har jag städat idag, dammsugit och diskat och plockat. alla rum är nu rena och fina.
Sedan nu på kvällen så har hampus och jag pysslat med lite hemligheter och sedan har jag fottat massor med skor som han äntligen ska sälja. anonserna kommer upp imorgon!
Jag sitter själv och funderar på vad jag ska sälja!
Imorgon är en ny dag och jag har massor att göra imorgon!

Fröken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0