Man sveps med...




jag  har öppnat min balkong dörr, fåglarna kvitrar och solen skiner in genom mitt fönster.
Idag ska det begesig. Det kungliga prinsses bröllopet ska idag äga rum mitt i stockholm.
Man sveps verkligen med! Det är inte många program med det tjusiga paret som jag har missat.

Jag och hampus har planerat en dag på stan, lite fika, kanske en prinsses tårta skulle inte skulle sitta fel!
Sen blir det en hel del tv sittning och ikväll är det middag hos hampus mormor och morfar.
Samtalet där kommer så klart vara den stora bröllopet!

Jag och hampus är inte mycket olika dessa två människor då vi oxå är kräfta och jungfru.
Hampus är född på samma dags om kronprinssesan fasten ett par år senare.
Det är en stor dag för den som är intreserad!

Fröken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0