Hemma på min gata i stan.



Här grönskar det, allt från Hampus Citron som han satte när han var ca 11 år till vår fn blomade västerås gurka som vi köpte på stenbacken i rättvik. Vi har en lite "uteplats" Men den är vacker, de kunde ha vart större men den funkar. Två stolar ett bort, 4 stora krukor, 2 blomlådor och massor med ätbara godsaker. Jag har till och med att upp en liten fågelholk mot hampus vilja händer den där och passar in!

När vi blir vuxna ska vi köpa ett hus med en stor trädgård!
Jag hoppas att vi blir vuxna snart!

Fröken


Kommentarer
Postat av: Pappa

snyggt !!!!

2010-07-01 @ 12:49:15
Postat av: Maria

Vilken mysig balkong ni har men va tråkigt det där med renoveringen av den.. =(



Jag hoppas också (i vissa avseenden) att jag blir vuxen snart. Har hittat ett jättefint litet hus som jag gärna skulle köpa. Lika billigt att köpa hus som lägenhet här där jag bor..

2010-07-06 @ 11:37:39
URL: http://livinglikephia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0