Hampus är glad som en tok!

Vill först säga att jag har väldens finaste mormor och morfar.
I tisdags var de här och vi bjöd dem på hemgjorda kåldolmar med färsk potatis och hemgjord brunsås. Detta är något jag lovat min morfar i näst in till ett år, men i tisdags var det dax. När de kom hade det med sig en ny dammsugare till mig och hampus, en äldre model av en ny model kan man säga, de trodde den var sönder så de köpte en ny men sen visade det sig att den var inte sönder så att jag och hampus ärvd dem, Samt så fick vi "ärva" en till sak, hör och häpna, vi fick ärva en 42 tums lsd tv från lg. Morfar ville ha en nu och ville bli av dem den "gamla" (3 år gammal). Så i dag var vi till hässelby där min mormor och morfar bor och hämtade tv och körde hem den till oss.

Nu har jag möblerat om i mitt vardagsrum så den får plats, det har blivigt jätte fins och bägge hampus oh jag tvivs rikigt bra i vårta vardgsrum nu! Det är KANON FINT!

Med eller utan, "ny" dammsugar och "ny" tv är det världen finaste mormor och morfar. De är heltokiga och snälla. snällare människor får man leta efter.

Nu skulle bara veta.

TACK 1000 gång till min mormor och morfar!


Fröken

(bilder på vårt fina vardagsrum laddar jag upp senare!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0