God kväll!


God kväll gott folk!

Snart har det gått en hel vecka på mitt nya jobb och ja jag vet jag tjatar och tjatar om mitt nya jobb! Men vet ni vad, jag kommer tjata och tjata lite till för jag trivs som handen i handsken.
Hur som idag när jag slutade så hade jag ett missat samta på min telefon, jag cyklade hem och ringde upp de helt okända numret och det lädde till glädje!
Imorgon ska vi gå och titta en ny lgh, vi längtar!
Får se det är en mycket liten lgh men det är ett extra rum och en garderob och ett kanon läge!
Så i dga är vi ivriga och förväntans fulla!

Annars så var ep här i dag och ville komma in till mig och intervjua och fotografera i min lgh men haha jag stoppade dem i dörren.. så mig kommer ni inte se i tidningen i morgon!
ÅÅ vad jag ångrar mig!

Sen tog vi cyklarna ner till enavallen och tittade på lite kvalitetsfotboll i kvälls solen!

Fröken


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas ni gillar lägenheten, verkar ju som att du vill flytta. Håller tummarna. Kram

2010-06-17 @ 22:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0