Gårdagen

Igår var en varm och stressig dag, Många ärenden att uträtta och mycket att göra.
På förmiddag var jag på möte och seadn på loppis, och på eftermiddag befan jag mig hemma hos hampus mamma och pappa för att fixa hans lillasysters hår och smink för att hon skulle gå på 9:ans bal på kvällen.
Hon blev så himla fin, hon hade på sig en vintage blommig kläning som svämor köpt på beyond retro i sthlm, sedan hade hon ett bar röda klacksor och en fin fläta ihåret.

Hon har blivigt så stor. När jag och hampus vart tillsammans så var hon bara 8-9 år och nu är hon 16 år och går ut 9:an i morgon och det käns som det bara var bara igår hon svansade runt med mig.

Vist är hon fin!

Fröken


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh hon var verkligen super fin! :) och hon har otrooooligt fint hår!

2010-06-10 @ 13:32:25
Postat av: Siri

Fina Felicia!

2010-06-10 @ 15:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0