Fredags ångets!



Idag har jag försökt att göra klart jirlangen till mayas dop. Jag har sytt som en dåre. men det kommer bli jätte fint! så nu har jag 2x12 meter jirlang ca 400 blommor på en lina i super fina färger.
Kanon kul;)

Idag har det rengnat störr delen av dagen och jag beslutade mig tt kura upp mig i soffan och se på film hela morgonen, jag började klockan 8.00 och när klockan var halv 2 insåg jag att klockan var halv två.
Men i dag är min sista arbetslösa dag på mycket länge så jag tycker jag förtjänade en riktigt slapp dag.
På måndag börjar jag jobba, är lite nervös faktist.
Sen sk ajag jobba i 2 månader sen är jag här igen. slappandes..

Just nu har jag lite ångest så jag lyckats tappa bort lite papper som jag skulle ha behövt nu.
Lite arg på mig själveftersom jag har sådan bra ordning på mina papper och annat.
Nu ska jag skicka iväg lite mail och be om lite nya papper för att ersätta de papperna som jag antagligen måste ha slängt.

Imorgon är en stordag för mitt vardagsrum och hampus.
Haha, Berättar i morgon!

Fröken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0