Fram och tillbaka och upp och ner!



Efter en känslomässig helg är det måndag igen!
I fredags började jag och hampus att lappa vår lägenhet med saker som skulle säljas, massor med listor med saker som ska göras, flyttas, ändras och planeras gjordes.
Vi låg mer eller mindre inte på latsidan. I lördags var det planering som gällde, fram och tillbaka, bak och fram. Vi velade vi bestämde oss och frma och tillbaka.
Isöndags kom chocken, massor med tårar och ångenst bestog större delen av dagen av.
Vi bestämde oss att det är dags ta steget att byta och börja leva på annat håll.

Måndags morgon, Ett beslut togs och det var inte värt de. Att se hampus ögon kunde beskriva så mycket hade jag aldrig trott, hampus övertygade mig att vi inte kunde lämna vårt hem.
Vi backade ur.
Vi bor kvar, jag hoppas inte för all framtid, de orkar varje fall inte jag.
Förlåt verkligen till alla andra involverade!

Fröken.  


Kommentarer
Postat av: Maria

Om det inte känns rätt är det lika bra att bo kvar där man gör.. Er lägenhet kommer dyka upp, den rätta den här gången hoppas jag =)



Jag sitter och kollar hemnet dagligen, älskar min lägenhet som jag har nu men jag vill äga min lägenhet så jag får renovera och fixa och dona som jag vill.. Jag bor kvar tills "min" lägenhet dyker upp!

Hoppas du får en fin vecka efter denna känslomässiga helg!

2010-06-21 @ 22:37:07
URL: http://livinglikephia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0