En stund att fundera!



Helgen är över och den är inte glömd utom jag har plaserat den i mitt hjärta för att minnas förevigt!
Prästen talade om livet som var och livet om kommer vara i fortsättningen.
Det gör ont att Mora inte längre kommer vara en del av mig på samma sätt som mora tidigare varit.
Hur som, mora kommer alltid finnas i mitt hjärta!

Min käre mor muntrade upp mig genom att jag fick rota lite i min farmor och farfars gamla lådor som vi ställt undan för ett 10-tal år sedan de två jag rotade igenom inheöl gamlat poslin och en gamal kanna.
Jag hittade massor som jag tog med mig hem. Samt så hittad ejag och min mor ett bröllops kort på min farmor och farfar, de hade legat undan i flera flera år och geom min nyfikenhet hittade vi det! Och jag fick ta med mig det hem! Vilken Lycka!

Denna helg har hela min familj vart tillsammans, det var ca 6 månader sedan jag träffade min lilla syster. Min stora syster hade md sig sina två barn, Wilmer (snart 3 är) och Maya (snart 3 månader) och vi har haft jätte mysigt! Hela familjen var samlad åter igen!

Idag har jag handlat för min mormor och morfar kommer till mig i morgon och jag ska bjuda dem på middag, kåldolmar och potatis står på menyn. Sedan så har jag ingadlat mera organza för att göra en till jirlang till mayas dop som äger rum på söndag! Jag har fått i uppdrag att fotografera hela dopet och kalaset efteråt.

Fröken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0