Välkommen hem.



Idag pep min telefon och DHL ville bara medela att mitt paket från AnyHow.se hade ankomit till enköping!
På min lunchrast hämtade hampus mig, vi tittade på en ny lgh. Och sedan hämtade jag mitt paket.
Jag öppnade paketet och välkomen hem till mig mina kära robotar.

Annars har jag vart på semester över helgen hemma i rättvik! hela familjen var samlad, eller nästan alla, vi hade jätte trevligt på 50+50 års festen v har var på, sedan han vi med att bada och gå på loppis 2 gånger! rätt nöjd över helgen!
(bilder kommer snart)

Ikväll har jag vart hemma hos carro och hjölpt henne och packa och rensa i helles källare för om ca 2 veckor flyttar hon och hennes kille ihop!
är jätte nyfiken på hur hennes nya fina lgh ser ut;)

Nu är det dax att hoppa ner i sängen och sova för i morgon fortsätter min arbetvecka;)

Fröken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0