vad gör man??



Sommaren är kort, jag har jobbat hela sommaren, jag har inte några brunbräda ben, jag har inte en fräken så långt ögat kan nå. Jag kommer inte ha flagnande axlar och inte heller någon flagen näsa igår!
Jag har inte många sommar bilder att visa inte heller några sommar historier att dela med mig.
Men helgerna utnyttjas till fullo, full speckade med utflyckter och mini semestrar.
Hittills har vi hunnigt med att vara i malmö en lång helg, vart på grill kalas, haft grill kalas, åkt till grönan, var i rättvik på kalas och sedan har vi kvar att åka till skärgården över helgen öch att åka till rättvik och pilla med våran stuga.

Jag är inte bitter, men näste sommar ska jag ha semester på riktigt, jag och hampus måste få åka på semester tillsammans. de var att par år sedan vi gjorde de, sommaren 2011 is the deal.

fröken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0