En sådan där dag!

Okej, i dag är det torsdag och det märks att det är slutet på veckan för idag har de vart en av de där dagarna då man bara vill gå in till sängen och dra täcket över huvet och somna om!

Jag har ont i halsen och jag är trött, jag har haft en massa arga kunder idag som jag har försökt att vara så trevlig jag bara kan emot. När jag kom hem satt det ett medelande till alla hyresgäster i trappuppgången, den slog mig i ansiktet och motivationen försvan helt från min kropp, nu är det dax att renovera våra balkonger, i 15 veckor, alltså närmare 4 månader kommer våran balkong vara oanträffbar. Jag är visseligen glad att de inte ska göra detta mitt i sommaren men i 4 ånader har vi ingen balkong och det suger eftersom jag älskar min balkong och bor i princip på min balkong.



Denna torsdag önskar jag bort!

Fröken


Kommentarer
Postat av: ulrica

Vilka härliga bilder du har i din blogg :).. jag vill se fler!! Keep on blogging S.



Ha en jättefin helg och tack för tipset om din sköna bloggadress!



//Ulrica

2010-07-09 @ 14:45:34
URL: http://ulrica.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0