En kväll som denna bör man fira..



Medans min andra hälft sitter i en solstol på runmarö med tårta i ena handen och ett glas vin i de andra och firar sin födelsedag så sitter jag hemma i min soffa och firar lite själv!
Jag har vart och badat med carro i "tarmen" och sedan åkte jag till affären och köpte äppel must och en tisning och lite andra nyttigheter.
Jag har dessutom bjudigt mig själv på en liten tröst present i form av 3 stycken fin fina robotar från AnyHow.se
Jag tycker ärligt att jag förtjänar dem så ja, om ett par dagar är de mina!

Imorgon ska det tvättas städas och packas. Massor att göra på så lite tid!

Fröken

Ps, Vist är mina robotar fina!?!?!....

(Bild anyhow.se)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0