det ska vara rött.



I söndags var jag och hampus och loppis fyndade, hela 40 kronor fattigare åkte vi därifrån och kul nog när jag kom till kassan så var allt rött, jag vet inte men jag tror jag har fastnat något vid den rösa färgen på sistånde!.
Ni ska få se, jag köpte en röd bordslampa i malmö, en röd klocka för tt par veckor sedan och jaja, ni ska få se.

ialle fall i söndags så köpte jag en röd lite skål, 5 st röda kakeldekaler en te-plåt-burk och en röd duk av MONA J.
Rätt nöjd! Men vill hitta flera fina plåt-burkar.

Ikväll var planen att jag skulle ha tvättat bytt lakan i sängen och lagat pankaka till middag men så vart det ändrat i sista sikunden och jag sak åka bil ut till min kära väns sommar stuga och bada lite.
Sen till helgen ska jag och hampus åka till rättvik och gå på 50 års fest.
Sen ska vi till erkishjälpen och vi ska fan bada!

Fröken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0